هدف از کانداتوری مجلس

عمده ترین هدف مجلس شورای اسلامی در ایران ، تدوین قوانین برای رفع مشکلات مردم و نظارت بر عملکرد مسئولین کشوری است. پس آشنا بودن با مسائل و مشکلات کشور و داشتن برنامه اجرایی  برای هر فردی که می خواهد به نمایندگی از طرف مردم در این نهاد، فعالیت کند، ضرورت دارد. به همین منظور سعی شده تا برنامه اجرایی برای شما عزیزان طراحی و در معرض دید، رآی دهندگان قرار گیرد. 

هرچند تبلیغات گروهی و لیستی و عکس و شعار می تواند مردم را بیشتر به حاضر شدن در پای صندوق رآی ترغیب کند. ولی این موضوع باعث شده تا بین خواسته های مردم و عملکرد منتخبین فاصله وجود داشته باشد. این فاصله باعث نارضایتی مردم می شود که  این عدم رضایت به شکل های مختلف ظهور و بروز نموده است. لذا وقتی می خواستم کاندیدا شوم، ابتدا می بایست به این سوال پاسخ دهم که می خواهم در مجلس چه کاری انجام دهم؟

پاسخ این سوال را بصورت برنامه های تدوینی خودم را تنظیم نمودم. تا اگر مردم به اینجانب رآی دادند، بدانند، به چه کسی و برای چه رای می دهند. لذا بنظرم عمده  ترین ملاک انتخاب یا عدم انتخاب کاندیداها  توسط مردم باید به  برنامه های ارائه شده توسط آن بر گردد. و الا  اگر مردم بروند به یک عکس رای بدهند و در پایان چهار سال ببینند مشکلاتشان سر جای خودش هست  و یا اینکه مشکلاتشان چندین برابر شده، آن موقع مقصر رآی دهندگان هستند ، پس تقاضای من از همه مردم این است که به کسی رای بدهند که برنامه ای تدوین کرده است. و در پایان چهار سال از او در مورد انجام برنامه هایش سوال کنند.

به همین منظور اینجانب این سایت را که سالها پیش راه اندازی شده بود. برای ارائه برنامه های خود انتخاب نمودم. در هر قسمت مشکلات کشور و برنامه های خودم برای تدوین قوانین مناسب را عنوان کرده ام